15/10/11

apakah dia??

kadang aku berpikir, kamu lelaki luar biasa..
seberapa luka dan sakit yang aku sayat ke jantung hatimu
gak pernah buat kamu berhenti memaafkan dan mencintaiku selalu
GOD...siapa dia?? *menadah bertanya pada ALLAH*
apakah dia lelaki itu???
lelaki yang benarny ENGKAU utus buatku??

apakah dia lelaki dengan hati luar biasa yang KAU sediakan untuk menerima kesakitanku, sebelum akhirnya aku takluk padanya dan berbakti hingga dia bisa mengantarkanku ke jannahmu?

aku tidak pernah memilih lelaki mana yg akan membawaku,aku serahkan semua padamu ya Rab..
namun jika ini tak adil buatnya, tolong pilihkan wanita lain ya TUHAN, yang dengan mampu mengarungi hidup utk mencapai surgaMu.

#bukangalauhanyaberpikir

1 komentar:

Jeffry itu Jhe mengatakan...

follow my blog yaaa,.. http://jeffryjhe.blogspot.com/ makasi